2008. augusztus 9.

Álmok

Vannak esetek amikor az álmaink különös gúnyt űznek velünk. Olyan szemszögből mutatnak be magunknak, melyet legvadabb gondolatainkban sem gondolnánk. Olyan álmok, mikor te vagy a véres gyilkos pedig a való életben a legkevesebb ember vagy.

Velem is hasonló történt. Egyik éjjel különös álmom volt. Én voltam a főszereplő, egy nagyon jóképű fiatalember, aki egy... hát hogy is mondjam, ööö..., fogalmazzunk úgy, hogy egy szolgáltató iparban dolgozó srác. Mintha most nem a szolgáltatóiparban dolgoznék, de egy kenyérgyárban mégis csak más a szolgáltatás, mint jelen esetünkben, az álomban.

Reggel, vagyis inkább hajnalban amikor feleszméltem ebből a rémálomból, elneveztem a figurát Borger-nek. Egész délelőtt csak ez járt a fejemben:
" Get your every places, get your dream, get your night in Borger. Dirty rat is living in Borger body and face. This border. See your Borger face's..."
Muszály voltam leülni a gép elé déli 12-kor és ebéd helyett "dalba" önteni különös álmom.

Íme: Ez lett a végeredmény.



Nincs flash lejátszód, vagy nincs engedélyezve.



Külön köszönet ShyZ kollégámnak, aki volt oly kedves és aranyos, hogy fél óra alatt felgitárolta nekem a zenét.
Nos, tessék hallgatózni.

4 megjegyzés:

Endoril írta...

Egész pofás lett a track, ahhoz képest h egy nap alatt csináltad. A vokál az ismét te vagy?
Ja, és még vmi:
http://musicisforrichpeople.blogspot.com/2008/08/kreatv-blogger-dj.html

Norbie írta...

Szinte minden zenémet 1 napig vagy max 2ig készítem. A vokál megint és még mindig én vagyok :D

Thozoo írta...

Kreatív blogger díjra jelöltelek. Kreatív blogger díjra jelöltelek (én is).

Norbie írta...

Köszönöm szépen. Már tőled is?:O :D:D:D