2010. november 16.

Revolution 2010 az új album

Kicsit feszengek az új album miatt. Ahány embernek már megmutattam annyi különböző véleményt hallottam. Eddig nem így volt. A közönség eddig javarészt egyformán nyilatkozott a zenék tetszéséről, most nem így van.

Még dolgozgatok az albumon csinosítgatom itt-ott, de van bennem egy kétely, hogy lehet nem kéne megjelentetni.

Röviden pár sort az albumról:
- próbáltam új színt vinni a zenéimbe (lehet, hogy nem kéne) néhol ötvöztem az "élő" zenei hangzást az elektronikus muzsikával,

- vannak rajta akusztikus dalok is melyek olyan lágy hatást keltenek bennem.

- már nem is tudom, hogy mért a Revolution 2010 címet adtam neki.

Hű, ez tényleg pár sor lett. Íme az album borítója, a megjelenés 2010. december 6-án várható a délutáni órákban a honlapomon.

(kattra megnő)

Nincsenek megjegyzések: